• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіт директора школи

Звіт директора школи за 2018 рік.

Завершився навчальний 2017-2018 н. рік. Сьогодні відповідно до наказу МОН України від 28 січня 2005 року № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» я звітуюся перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою школи, представниками місцевої влади, сільської громадськості в особі медпрацівників, працівників культури та дошкільного закладу про виконану безпосередньо мною роботу за навчальний рік. В основу мого сьогоднішнього звіту покладені глибокий аналіз та узагальнення результатів роботи за навчальний рік. Я маю проаналізувати свій персональний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в школі, проаналізувати виконання своїх функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти, вжиті заходи стосовно упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Зупинюся на проведених мною заходах щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази школи, раціонального використання фінансів спец рахунка для їх реалізації. Приділю увагу кадровому забезпеченню школи, соціальному захисту учнів та педпрацівників, харчуванню дітей, виконанню вимог охорони дитинства, безпеки життєдіяльності членів шкільного колективу, санітарно-гігієнічним та протипожежним нормам функціонування школи.

Романовобалківська ЗОШ І-ІІІ ступенів є навчальним закладом комунальної власності Первомайської районної ради. Мова навчання та виховання - українська. На початок навчального року у школі навчалось 147 учнів з 5 сіл Романовобалківської сільської ради: 66 хлопців і 81 дівчинка, укомплектовано було 11 класів, середня наповнюваність становила 13,4 чоловік, що приблизно сягає показників по району. Навчанням було охоплено 100 % дітей шкільного віку. За рік 2 учні вибули, а 1 – прибув. На кінець навчального року в школі є 146 учнів. Школа працювала за затвердженим режимом роботи з п᾿ятиденним робочим тижнем.

11 учнів 11 класу на сьогоднішній день вже є випускниками школи, всі вони взяли участь в ДПА-ЗНО, на підході вже й результати тестування. 9 клас закінчило також 11 учнів, певна частина з них забажали продовжити навчання за межами школи в ПТУ, коледжах тощо.

В школі функціонує 18 кабінетів з достатньою навчально-матеріальною базою, новими меблями, гарним ремонтом, 14 з яких мають ноутбуки з виведенням інформації на великий екран над дошкою. Таку розкіш ми маємо завдяки нашому спонсору Маляренко Т.Д., власного спец рахунку та допомоги батьків, які тримають класи своїх дітей у хороших умовах, обновлюючи їх зовнішній вигляд.

Навчально-виховний процес в школі здійснював 21 вчитель. Якісний склад педколективу за даний навчальний рік поліпшився в порівнянні з минулим

роком. В ході атестації вчитель початкових класів Прокопів А.Д. підвищила свою категорію з « І категорії» на «вищу категорію». У школі працюють 5 вчителів -методистів, 2 – старших вчителя, 4 – відмінника освіти, вчителів з вищою категорією – 14 , з І категорією - 1, з ІІ категорією – 1, спеціалістів – 5, серед яких 2 молодих фахівця. Всі штатні одиниці використані, вакансії вчителів історії та фізкультури заповнені були вчителями інших спеціальностей з метою вичитки навчальних програм. Педагогічний стаж вчителів школи становить переважно 30-40 років, працюючих пенсіонерів – 8, переважно з вищою категорією та педагогічними званнями, які дають міцні знання учням, мають належну дисципліну в класах, є опорою педколективу. Мій педагогічний стаж на посаді директора становить 37 років, маю всі відомчі нагороди МОН України, безліч грамот та подяк обласного та Всеукраїнського рівнів, медаль «10 років незалежності України» та звання «Заслуженого працівника освіти України». Мої заступники Лобанова Л.О. та Моргачова Л.М. на керівній посаді працюють понад 5 років. Загальний стаж їхньої педагогічної роботи відповідно становить 40 та 17 років. В школі працюють 15 працівників обслуговуючої сфери.

Як і кожний попередній рік суттєво поповнилася матеріальна база школи як за кошти спец рахунка, так і за рахунок спонсорської допомоги. В цьому навчальному році розпочала надходити значна допомога від держави в створенні матеріальної бази для НУШ згідно проекту «Новий освітній простір». Великі фінансові затрати понесла школа в підтриманні в робочому стані старого шкільного автобуса. За власні кошти при матеріальній підтримці спонсорів школа постійно модернізується, забезпечує навчальний процес новим, сучасним технічним обладнанням, наочністю, проводить поточні ремонти, розв’язує всі господарчі проблеми, здешевлює харчування учнів.

Щороку в освіті відбуваються якісь зміни. Школа не може стояти осторонь. Саме в ній починають формуватися, набиратися знань і морального здоров’я наші діти і, чи будуть вони громадянами своєї країни й свого часу, залежить від школи та уваги до її справ усієї нашої громадськості. Романовобалківська школа постійно допомагає дитині адаптуватися до швидкоплинного життя, виховує в неї соціальну компетентність, потребу дбати про своє фізичне та психічне здоров’я, формує знання з основ наук, практичні уміння та навички роботи з комп’ютерною технікою й інформаційними технологіями. У центр уваги я, як директор, ставлю і завжди ставила особистість дитини, розвиток її творчого потенціалу, розкриття індивідуальних її здібностей. Щоб успішно розв’язувати поставлені завдання, постійно направляю зусилля педколективу на пошук нових шляхів й форм підвищення якості навчання й виховання учнів. У ході планування роботи школи я завжди беру на себе керівну роль, надаю конкретну допомогу своїм заступникам в організації методичної роботи з педагогічними кадрами, постійно відслідковую участь кожного вчителя в методичних заходах, чи враховується його професійна підготовка, рівень кваліфікації, особисті ділові якості та досвід практичної роботи. Свою особисту діяльність як директора школи 37-й рік спрямовувала на пошук наукових новинок, на створення творчої і ділової атмосфери, модернізацію форм, методів і засобів навчання та виховання дітей, на реалізацію принципу рівноправного діалогу між учителями та учнями.

В листопаді місяці щороку в школі проходить місячник відкритих уроків по упровадженню та використанню інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. Цей рік не був виключенням. Серед найчастіше вживаних технологій: проектна, ігрові та тренінгові, проблемного навчання, розвитку критичного мислення, колективно-групового навчання, розвиваючого навчання. Досвід 5 вчителів-методистів та 2 старших вчителів школи узагальнений у відділі освіти, їхні напрацювання в галузі освіті є в базі ППД шкільного методичного кабінету, який постійного поповнюється практичними матеріалами з досвіду роботи й інших вчителів школи. Адже маючи змістовну теоретичну та доступну практичну базу, педколектив озброєний найнеобхіднішим матеріалом для розвитку методичної роботи як в навчальній, так і у виховній частинах. Ціную й поважаю вчителя, який доводить собі і іншим свою професійну вартість через участь в професійних конкурсах, експериментах, професійних змаганнях, власним прикладом надихає учнів на здобутки. Яскравим прикладом такого відношення до своєї роботи є вчителі Юрченко О.К., Хмарська В.В, Чаусенко Н.А.

Сьогодні одним із найвагоміших питань є питання всеобуча. Спільними зусиллями школі вдалося досягти позитивних результатів в цьому питанні. Всі діти від 6 до 18 років були охоплені навчанням. Проте відвідування занять окремими учнями, спізнення на уроки були проблематичним питанням минулого навчального року. Так за рік було пропущено по безповажним причинам 497 учнедень. Найбільше таких пропусків було в 4 (74 дн.), 10 (70 дн.), 11 (82 дн.) класах. Це питання ми постійно обговорювали на засіданнях, розглядали на нарадах при директорові. часто зверталися в сільраду і отримували завжди підтримку.

Усім відомо, що загальна середня освіта – найважливіший етап освіти. Саме в цей період навчання відбувається процес оволодіння систематизованими знаннями, формується особистість. Загальна середня освіта є основою для подальшої освіти і трудової діяльності. Останні роки, нажаль, свідчать про зниження інтересу до навчання у переважної більшості учнів середньої ланки. Лише з наближенням до ЗНО старшокласники намагаються ліквідувати прогалини в знаннях, але запас часу часто виявляється замалим. Річний аналіз результатів навчання учнів 1-11 класів засвідчив переважно достатній (29%) і середній (58%) рівні . Поряд з цим маємо 7,8% високого рівня навченості і 5,2% - початкового. Проведені директорські контрольні роботи в травні місяці виявили більший відсоток початкового рівня, що більше наближено до реалій. Проте з року в рік радують нас перемогами на олімпіадах та конкурсах ряд учнів, троє з яких добре знані в області протягом 4-5 років. За 2017/2018 н.р. 9 учнів школи здобули 22 призові місця на обласних та районних предметних олімпіадах та конкурсах з рідної мови та літератури, 4 учні зайняли призові місця в творчих конкурсах районного та обласного рівнів. Сьогодні я не бачу потреби називати їхні імена, всі вони були нагороджені грамотами на Останньому дзвонику й представлені у районній газеті. Закликаю вчителів, особливо молодшого віку, прагнути до власних перемог й працювати над учнівськими. Так, це не легко, але ж престижно. Щоб школа і надалі давала своїм вихованцям надійні і міцні знання, їй треба йти в ногу з вимогами сьогодення. Цей постулат я пам’ятаю постійно і цілеспрямовано працюю в напрямку модернізації навчально-виховного процесу і взаємовідношень всіх його учасників та удосконалення сучасного уроку.

За час роботи директором школи я на практиці переконалася, що формування

особистості залежить від того, хто навчає і виховує особистість, т.б. від вчителя. А тому постійно переконую вчителів в тому , щоб кожен дбав про свій професійний ріст,

займався самоосвітою, приймав активну участь в методичній роботі. У своїй роботі важливого значення надаю самоосвіті вчителів та їхній курсовій перепідготовці, а також забезпеченню їх сучасними носіями інформації. В 2017-2018 н.р. продовжувалась робота по оволодінню вчителями комп’ютерною грамотою в рамках програми « 100% ». Практично всі вчителі освоїли комп’ютер. В школі сьогодні в роботі 16 ноутбуків, практично всі предмети викладаються в умовах доступу до Інтернету з виводом інформації на монітори, що знаходяться над дошкою. 14 кабінетів забезпечені такими прекрасними умовами для роботи вчителів.

Розв’язання проблем та завдань школи в 2017-2018 н.р., затверджених педколективом на серпневій 2017 року педраді, дозволило досягти нам певних результатів і в позакласній виховній діяльності. «Літопис шкільного життя», який ведеться в школі за моєї ініціативи вже 11-й рік, фіксує всі наші досягнення і щоденну планомірну роботу педколективу по їх здобуттю.

Виховний процес в школі базувався на відкритому діалозі учня і вчителя. Система виховної роботи охоплювала всі види виховання, а саме виховання проходило не нав’язливо, а в комплексі з навчанням. Згідно з принципами і положеннями нормативних і директивних документів про освіту, рекомендаціями районного методичного кабінету виховна робота в 2017 - 2018 навчальному році була спрямована на реалізацію національно – патріотичного виховання, розвиток творчої особистості вчителя та учня, залучення батьків до активної співпраці з закладом, подолання труднощів у роботі з дітьми девіантної поведінки. Виховна робота в школі була спрямована на формування громадянських якостей особистості, поваги до державної символіки України та традицій. Позитивне ставлення до державних символів України у повсякденному житті, під час урочистих та офіційних заходів формувалося вчителями школи в учнів на кожному кроці.

Класні керівники послідовно працювали над впровадженням інноваційних методів та форми виховної роботи з учнями, таких як: презентації, флешмоби, тренінгові заняття, сюжетно-рольові ігри тощо. У процесі виховання вони керуються принципами особистісно-орієнтованого підходу щодо розвитку здібностей, нахилів кожної дитини, створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

Необхідно відмітити високу активність класних колективів у підготовці та проведенні загальношкільних форм виховної діяльності, а саме: акцій, конкурсів та участь у різноманітних святах «День Вчителя», «День Захисника України», «Новий рік», «День Соборності України», «8 Березня» та ін. З метою вивчення історії культури України проводилися екскурсії до шкільного музею, віртуальні екскурсії по музеям України, учні їздили в театри. Формування основ здорового способу життя здійснювалося через проведення шкільних спортивних тижнів «Олімпійський тиждень», «Тиждень здоров’я» у рамках яких відбулися: тематичні бесіди, конкурси плакатів, спортивні змагання та виступ агітбригади, яка проводила роз’яснювальну роботу серед учнів присвячених Міжнародному дню людини похилого віку, Дню інвалідів, Дню боротьби зі СНІДом. Робота шкільної агітбригади ДЮП-івців вкотре увінчалася успіхом, на районному змаганні вона зайняла вже не 2, а 1 місце.

Паралельно з класними керівниками певну роботу з учнями проводила психолог школи Воробйова Р.І.: співбесіди, тестування, анкетування учнів з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей. З результатами спостережень вона знайомила педагогів на нарадах при директорові, надавала поради щодо спілкування з учнями.

До послуг учнів було запропоновано ряд предметних гуртків, спортивні секції, інтелектуальний клуб «Ерудит», технічний гурток, гурток екскурсоводів, гурток вокального співу, ряд гуртків для початкової ланки. Проте робота предметних гуртків була епізодичною, здебільшого зводилася до підготовки учнів до олімпіад. Великою перепоною в роботі гуртків після уроків є підвіз учнів, який становить 50% від загальної кількості учнів в школі. Ця проблема у нас стабільно стійка.

Хто як не школа забезпечить сільській дитині можливість реалізувати себе, зробити дитячі роки яскравими, неповторними. Багато років ми працюємо на імідж і авторитет

нашої школи, виступаємо за район. Цей рік був роком продовження такої роботи. Я вважаю за свій обов’язок стояти на сторожі всього того, що вже створено, зберігати набуте і примножувати його. Школа має вихід в Інтернет, а отже – значні можливості в отриманні необхідної інформації, має свій сайт, який став нашим рупором в світ освіти, трибуною популяризації наших надбань. Вся проведена нами робота висвітлюється регулярно, є доступною для відділу освіти, кожного батька, колег тощо, є лакмусовим папірцем якості роботи школи.

Наші учні щодня приходять в чисту, світлу, затишну, охайну школу. Спільними зусиллями наша шкільна сім’я восени і весною приводила в порядок шкільний двір, надвірні будівлі. Учням є де відпочивати на перервах, не в багатьох школах є така природа й умови на території. Це особливо важливо в той час, коли здоров’я школярів України через різні причини щороку гіршає. За статистичними даними закінчують початкову школу здоровими лише 20% дітей, а середню – лише 5-7% (наші дані не виняток). Однією з причин цього є низький рівень культури здоров’я сім’ї, родини і школи, екологія і питна вода. У родинах багатьох сьогоднішніх наших учнів поширені куріння і вживання алкоголю. У такому оточенні виховуються діти в сім’ях, а потім приходять до школи. До речі за соціологічними дослідженнями встановлено, що в Україні до 40% учнів курять, 60%- вживають алкогольні напої, а 58% - пробували наркотики. Усе це стає причиною захворювань, з якими випускники шкіл ідуть в життя. Учнів нашої школи не є винятком, пагубні звички наших вихованців не згасають, а навпаки, нажаль, поширюються. Реакція батьків на це – в більшості випадків нульова. Школа залишається практично наодинці зі всіма своїми проблемами. Обов’язок школи дати учням знання про основи здорового способу життя. Даному питанню в 2017-2018 н.р. приділялась належна увага вчителями основ здоров’я й класними керівниками, які на своїх годинах спілкування з учнями вели роз’яснювальну роботу про згубність шкідливих звичок, про роль спорту тощо. Не стояв осторонь і медпрацівник школи Іванова О.В. Випускалися санбюлетені, проводились позакласні заходи, бесіди з залученням лікарів. Збереження здоров’я дітей завжди у школі стоїть на першому місці, воно хвилює мене щодня, маю надійну «швидку допомогу» в особі медпрацівника Олени Володимирівни.

Взимку та навесні, як завжди, під моїм контролем проводилась вітамінізація третіх блюд через використання шипшини, глоду та липи. Сировину заготовляємо щороку самостійно. Практично цілу зиму, окрім чаїв і відварів, в їдальні давали дітям салати зі свіжої моркви, капусти та буряка, чергуючи їх. Все це в комплексі дало хороші результати: по-перше, нам вдалося уникнути епідемії грипу, а по-друге, на мінімум звести анемію у дітей, яка декілька років тому мала ширший масштаб. До того ж й завдяки налагодженому гарячому харчуванню при глибокому медогляді відмічено незначна кількість кишково-шлункових захворювань у дітей.

З метою збереження здоров’я дітей я постійно слідкую за забезпеченням вчителями безпечних умов перебування учнів у навчальних кабінетах, майстернях, спортзалі та на спортмайданчиках, постійно намагаюся дотримуватися санітарного законодавства, особливо, що стосується їдальні. Під постійним моїм контролем знаходиться режим вологого прибирання в класах, у спортзалі, в майстернях. Щочетверга в школі проводився день генерального прибирання. Постійно працювала санітарна комісія учкому, яка щопонеділка на лінійці оприлюднювала результати проведеної роботи по перевірці санітарного стану класів. Проведена була значна робота по озелененню класів живими квітами, адже квіти позитивно впливають на очистку повітря для дихання. Вчителі писали з учнями тематичні диктанти на різноманітні медичні теми. Все це проводилось з єдиною метою: донести до учнів реальну загрозу здоров’ю та навчити їх захищати його від небезпеки.

При складанні розкладу уроків, я завжди слідкую за виконанням умов, які не зашкоджували б здоров’ю учнів. Після проведеного поглибленого медогляду учнів вимагаю від медпрацівника звіти за пророблену роботу по організації лікування виявлених патологій в дітей.

Я завжди пам’ятаю про необхідність дотримання і намагаюсь дотримуватись протипожежних норм, виконувати всі приписи перевіряючих, які потребують матеріальних затрат в межах того, що ми можемо собі дозволити.

Серед моральних заохочень учням за досягнуті високі або значні показники в житті школи та в навчанні, використовувала усні подяки в щоденник, грамоти, подяки батькам. На святі Останнього дзвоника за різними показниками учням вручено 35 грамот і подяк. В систему ввійшло відзначення мною роботи вчителів, які готували своїх учнів до олімпіад і конкурсів на святі Останнього дзвоника. За наслідками роботи вчителям, які відзначилися в цьому навчальному році, на святі Останнього дзвоника вручила 7 подяк. Для стимулювання роботи вчителів я використовую своє право клопотання про нагородження їх грамотами різних рівнів, хоча не завжди мої прохання задовольнялися.

Багато проблем в цьому навчальному році було з учнівською дисципліною, особливо в 4, 7 та в 10 класах. В цьому велика недоробка класних керівників, як зв’язуючих між вчителями і батьками. З метою попередження правопорушень педколектив школи працював над створенням системи виховання, в основу якої покладено індивідуальний підхід та врахування вікових особливостей. Цього року працівники поліції були в школі значно рідше. Ніж минулого року, з учнями «групи ризику» працювали переважно вчителі та дирекція школи.

Стосовно травмування дітей та працівників школи картина є такою: за цей навчальний рік сталося 2 випадки виробничих травм учнів та 3 травми невиробничого характеру. Питанню травматизму під час навчально-виховного процесу в школі надається винятково важливого значення, всі випадки своєчасно розслідуються, а документи направляються у відділ освіти.

Важливе місце в своїй роботі відводжу роботі зі зверненнями громадян. Робота із зверненнями громадян у школі здійснюється відповідно до вимог Конституції України, 3У «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008

року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших документів, що регламентують цю роботу. Усі звернення, як письмові, так і усні, зафіксовані в спеціальному журналі, який ведеться в школі. Додатком до нього є папка, в якій містяться заяви, листи, речові докази (при необхідності). В іншому журналі в обов’язковому порядку записуються короткий зміст відповіді на звернення і терміни розв’язання проблеми. Найбільше звернень надходило від батьків учнів середньої та старшої ланок з приводу їхніх взаємовідносин у колективі, проходження ЗНО. Робота адміністрації школи із зверненнями громадян є відкритою для трудового колективу. Щомісячно на нараді при директорові я даю інформацію щодо звернень, які надійшли та шляхів розв’язання виникших проблем. Частину своїх повноважень делегую вчителям, класним керівникам, якщо це стосується учнів.

Шановні присутні!

У своєму виступі я зупинилася переважно на тих питаннях, які рекомендовані в

примірному Положенні звітування керівника. Завдання освіти багатогранні, обов’язки працівників освіти надзвичайно об’ємні. Ми зовсім по іншому маємо подивитися на життя і навчити цього своїх вихованців. Незважаючи на всі досягнення, освіта виживатиме так, як виживала віками, за рахунок забезпечення однієї особистості іншою, одного розуму іншим. Ми повинні завжди пам’ятати, що навчання не повинно бути авторитарним, але воно має бути авторитетним. Ці слова я кажу на кожному звіті, бо вони глибоко істинні.

Наш педколектив в 2017-2018 н.р. працював, як і у всі часи, в міру своїх

можливостей. Він і сьогодні сповнений бажання працювати над подальшим розв’язанням проблем модернізації освіти та формування особистості ІІІ тисячоліття. Проте провідна роль у цьому все-таки належить директорові, бо саме він є носієм всього передового і прогресивного. Директор сприяє створенню відповідальної атмосфери в колективі та системи управління навчально-виховним процесом.

Я вважаю, що управління школою починається з подвір’я навчального закладу. По-друге, головним в управлінні навчально-виховним процесом є компетентність керівника. Моя постійна увага звернена на становлення особистості кожного вчителя, на повагу до особистості вихованців та їх батьків. Я давно зрозуміла одне, що ремісником бути в школі не можна, а у педагогічній майстерності найбільше цінується професіоналізм. Ці істини сповідую на кожному кроці, цього вимагаю щоденно від членів колективу. «Нам потрібні і якість освіти, і дисципліна, і співпраця, тобто культурна вимогливість». Ці слова академіка Креміня я при нагоді згадую щоразу.

Шаную розум і схиляюсь перед розумними людьми.

Переконана, що педагоги повинні виховувати в молодих людей і високий ідеалізм, і певний прагматизм, даючи кожному із них можливість зрозуміти, що до зрілості й мудрості потрібно йти не поспішаючи. Вони не даються школою та університетами, а приходять з роками і не до кожного однаковою мірою.

Орієнтуюся на такі істини:

- розум дається генетично;

- мудрість приходить в результаті довгої наполегливої праці;

- привілеї треба завоювати;

- немає прав без обов’язків;

- тільки ті, хто є твоїми боржниками, чимось тобі зобов’язані.

Виховуючи почуття віри у власні сили на основі щойно названих цінностей, ми,

безумовно, виховаємо гідних людей. За школами, які цьому сприяють, – майбутнє.

До виконання своїх професійних обов’язків відносилась відповідально, вимагала цього від своїх підлеглих, намагалась бути прикладом вчителям щодо виконавчої і трудової дисципліни, відношення до роботи, до учнів і підлеглих. Завжди намагалась своєчасно все робити і звітуватися у відділ освіти.

Серед недоліків в своїй роботі бачу:

- Недостатню вимогливість щодо виконавчої дисципліни працівників школи;

- Лояльність у питаннях відшкодування нанесених збитків винними особами, що знаходяться у підпорядкуванні;

- Недостатню вимогливість до класних керівників щодо роботи з батьками, які не цікавляться своїми дітьми;

- Взяття на себе не властивих за посадою обов’язків.

Враховуючи вимоги сьогодення стосовно освіти, наявні резерви в школі та недоліки, на яких я щойно зупинилася, ставлю собі за мету в 2018-2019 навчальному році:

1. Створити на базі шкільного методичного кабінету належну методичну базу для забезпечення професійної діяльності вчителів.

2. Залучити до інтелектуальних змагань, конкурсів, олімпіад більшу кількість учнів школи через посилення контролю за роботою педпрацівників у даному напрямку.

3. Покращити якість всіх ділянок роботи через посилення вимог щодо виконавчої дисципліни всіх учасників навчально-виховного процесу. Посилити відповідальність своїх заступників за своєчасне та якісне виконання функціональних обов’язків.

4. У центр виховної роботи поставити проблему якості будь-якого заходу.

5. Послідовно працювати над збагаченням та модернізацією матеріальної бази школи, проводити господарчі роботи у відповідності до наявних на спец рахунку коштів.

Надіюся не лише на свій розумовий потенціал, здоров’я, витримку, але й на підтримку й допомогу всього колективу школи, громадськості, спонсорів та батьків в розв’язанні поставлених вище завдань.

Запрошую всіх до співпраці. Буду рада почути нові ідеї, пропозиції, шляхи розв’язання вказаних проблем. Зичу всім здоров’я і всіх життєвих гараздів.

Кiлькiсть переглядiв: 676

Коментарi